"Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent"
Mijn naam is Wim, 37 jaar, getrouwd en heb 2 dochters. De quotes tijdens de uitzendingen over "soms 2uur in de week om te gamen" klinken mij dus maar al te bekend in de oren.
Even korte game historie.
Op jonge leeftijd een NES gekregen van me ouders voor me zussen en ik. Toen de tijd veelal mario, kirby en mario golf.
Later trotse eigenaar van eigen gameboy met pokemon red.
Ook op de Windows 3.11 verschillende diskettes met verschillende spellen gespeeld.
Vanaf de n64 ben ik zelf games gaan kopen en ben me hart toen verloren aan de Zelda Franchise.
Vanaf dat moment bijna elke console van nintendo gekocht na release met een zelda titel.
Hoewel op de middelbare school vele uren gespendeerd werd aan battlefield en call of duty.
Ook heb ik meerdere mmorpg gespeeld en heb me altijd blijven oriënteren op alle games en consoles.
Tegenwoordig noem ik mezelf zelda fan, door langzaam alle games op juiste console te willen hebben en vele lore video's en boeken te bekijken en podcast te beluisteren.
Met me kinderen speel ik casule games, mario kart en wii sport.
Hoewel ik langzaam merk dat ze graag meekijken als ik zelda speel. (De wind waker hebben ze helemaal meegespeeld)
Weet nog niet hoe actief ik zal zijn op dit forum, maar vind het tof om te zien dat ik niet de enige ben die deze heerlijk podcast een warm hart toedraag