Hallo gamers!
Ik ben Vincent, 45 jaar oud en al zo lang als ik me kan herinneren hebben games een magische aantrekkingskracht op mij.
De eerste games speelde, speelde ik op de MSX: Mouser en Buck Rogers .
Later, op de pc van mijn ouders, was het altijd de uitdaging om spellen aan de praat te krijgen. Prons of Persia zag er veelbelovend uit, maar was ontzettend moeilijk. Wolvenstein, Mortal Combat, Keen Dreams en Golden Axe herinner ik me goed.
De ontdekking van de soundblaster gaf de games een nieuwe dimensie. Doom, Quake, Duke Nukem 3D!
Nooit had ik als kind een console. Dus van mijn eerste salaris kocht ik in 2003 een XBox. Ik raakte verslingerd aan onder meer Rainbow Six en Call of Duty.
Tegenwoordig speel ik vooral World of Tanks. Ik ben nu meer dan een jaar deze game aan het spelen en kwam tot de ontdekking dat het vooral veel mannen van mijn leeftijd zijn die deze game graag spelen.
Het is een stuk minder stressvol dan Fortnite maar zeker niet minder verslavend.
Mijn zoon van 9 heeft sinds kort de game Skate van EA op de XBOX S series ontdekt. Hij vindt het zoโn toffe game dat hij van zijn zakgeld een skateboard heeft gekocht. De game ziet er heel goed uit en ik heb ook veel zin om
Me hierin te verdiepen. Ik ben dan ook benieuwd wat jullie als fans van de Tony Hawk games van deze nieuwe skategame (en ook van World of Tanks) vinden.
Hopelijk hoor ik dit snel in een van jullie nieuwe afleveringen van All in the game!
Hartelijke groet,
Vincent